2020. március 9., hétfő

330. TESZT | BPS | BORN PRETTY - Halloween - L007

Ez a téma kicsit későn jött el most hozzám, de ha már választottam ilyen lemezt akkor le is teszteltem, bár szerintem nem tipikus halloween manikűrt készítettem, én simán hordanám őket, nem csak halloweenkor.


 Nem igazán van halloween témájú lemezem, vagyis ezzel együtt kettő mert ezelőtti csomagomba is bekerült egy amiről kint van a teszt, de ez a lemez nagyon megtetszett ahogy a legelső képeket megláttam róla.


Erről a lemezről van szó, nekem nagyon tetszenek a minták róla, nagyon sokat használtam fel a három manikűrnél, meg is számoltam, 13 db mintát használtam fe a lemezről a három manikűrnél.

1. Manikűr





Mindig is tetszett ez a kézlenyomat minta, illetve a zombis minták, így mikor megláttam hogy ezen vannak ilyen minták kellett a lemez.
Az alapja egy fehér nyomdalakk (Born Pretty Stamping Nails 4#) erre jöttek a minták piros (Moyra Stamping Polish SP.02) és fekete (Moyra Stamping Polish SP.06) nyomalakkokkal majd fedőlakkal zártam a lakkozást. (Seche Vite)

2. Manikűr:





Itt kicsit nehezen döntöttem a mintákat illetően, végül itt is többet használtam fel, ha jól számolom négyet.
Alapja egy kék matt lakk ( trend it upshimmer matte 020) erre nyomdáztam egy fekete (Moyra Stamping Polish SP-06) nyomdalakkal,  akastélynál az ablakokat egy sárga (Moyra Stamping Polish SP.12) nyomdalakkal töltöttem ki, a holdakat pedig ennek a három nyomdalakknak a keverékével nyomdáztam, végül fedőlakkal zártam a lakkozást. (Seche Vite)

3. Manikűr






Eredetileg itt is teljesen mást terveztem, de végül ez lett belőle.
Alapnak egy nude kicsit áttetszó lakkot használtam ( Moyra Gel Look No. 955 Fabienne), most ez nagy kedvenc lett, sokszor nyúltam ehhez a lakkhoz. Majd a két középsőre nyomdáztam a pókhálókat fehér nyomdalakkal (BornPretty Stamping Polish 4#) apókhálókra pedig a pókokat egy fekete nyomdalakkal (Moyra Stamping PolishSP.06), mindegyik pók ugyan az, csak ahol nincs "vonal/hálója" onnan leszedtem, és anélkül nyomdáztam fel. A másik két körmömre pedig denevéreket nyomdáztam, a lakkozást fedőlakkal zártam. (Seche Vite)


A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése