2018. szeptember 2., vasárnap

207. TESZT | BPS BORN PRETTY - Flower Yarn - S001


A következő lemez kicsit másabb mint a neve is mutatja és nagyon szép letisztult fehér tokban is érkezett. Persze azt én külön nem fényképeztem le, én mindig a tokjukba tárolom a lemezeket, így így mióta a tokon is matrica jelzi a lemezeket könnyebb, hogy melyik tokba melyik lemez van.





Ezen a lemezen elegáns csipkés virágos minták vannak, nekem nagyon megtetszett ahogy megláttam. Imádom a csipkés mintákat, így ha olyan lemezt látok amint olyan minták vannak és persze tetszenek is az adott minták akkor kell kategória.



Ehhez a lemezhez is két manikűrt készítettem,bár nem volt egyszerű kiválasztani melyik két minta legyen. Elég nagyok a minták, így akinek nagyon hosszú körmei vannak még annak is ráférne a körmeire.

1. Manikűr:






Alapnak egy franken lakkom kentem fel egy rétegben, eredetileg a felső középső mintát terveztem rá sötét rózsaszín holo lakkal... de nem sok látszódott belőle (gyűrűs ujj körme) így végül a moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam és az alsó sor középső mintáját használtam, majd fedőlakkal zártam a lakkozást.

2. Manikűr:

Ennél a manikűrnél készült fényes illetve matt verzió is, nekem mind a kettő tetszik, egyszer egyik máskor a másik jobban, talán a matt kicsit jobban.







Ennél a manikűrnél csak a moyra fehér nyomdalakkját használtam majd fedőlakkot ami a seche vite volt. A minta az alsó sor bal szélén lévő, itt nem olyan kicsi a körmöm, de csak kb a minta fele fért el rajta, nekem nagyon tetszett így a minta a körmeimen.

Matt változat.






Miután lefotóztam a fényes változatát, csak lekentem a trend it up matt fedőlakkjával. Nekem kicsit jobban tetszik a matt változat mint a fényes.





Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezmény is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűszép manikűrök lettek. Ezekért a mintákért még én is megnöveszteném a körmöm. T_T Imádom a második, egyszerű, de nagyon mutatós és csinos lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ❤ Ha tudod növeszd és megcsináljuk ❤

      Törlés
  2. Nagyon szépek a manikűrök! (-: Én is a tokjában tárolom a lemezeket. Mondjuk nekem a szám nem sokat segít. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem se amiatt mert sz alapján tudnám melyik melyik :D cssk mikor kicsit szét van pakolva tudjam melyiket melyikbe tegyem :D Szeretem a saját tikjuba tenni, de ha több vam elővéve már nem tudom melyiket melyikből vettem ki, ez nem számít ha ugyanolxan a tok, de ha pl más.. :D

      Törlés
  3. Csodaszépek lettek! :) A fehér manikűr annyira tetszik*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi *-* Örülök, hogy tetszik, mindenképp akartam egy ilyen manikűrt csak azt kellett eldöntenem melyik mintaval *-*

      Törlés