2018. szeptember 3., hétfő

208. Kihívás | Kedvenc minta - 2. Sellős

Lekésem a saját kihívásom... mivel két hetentére terveztem a dátumot nem is figyeltem, mondom egy hét múlva lesz... de mikor készítettem valamit elnéztem vagy nem tudom, mert most néztem hogy heti egy téma van... nem tudom mit nézhettem el... na mindegy így késve de hozom, manikűröm volt, csak úgy voltam ráérek lehet végül mást alkotok nem is azt... de így marad az.




Imádom a sellős témájú manikűröket, így mindenképp bele kellett vennem. Persze itt most eléggé borús esős idő van, de nálam ez sose számított ha manikűrt készítettem ha vidám manikűrhöz volt kedvem/hangulatom. Itt még nagyok a körmeim, mert ezután sajnos takarítás közben balesetet szenvedett, másnapi mosogatásig bírta, akkor tört be. Nagyobb maradt volna de elnéztem és kicsit túlreszeltem a mutató ujjam körmét, sebaj majd megnő. Persze a posztban nem fog látszani mekkora, de aki követ instán az láthatta.

Na de akkor lássuk is a manikűrömet amit készítettem.



Ezt a manikűrt egy lemez teszt bejegyzéséhez készítettem, de még előtte tudtam hogy ezzel a lakkal akarom elkészíteni a témára  a manikűrömet, csak még a mintát nem tudtam milyen lesz. De így akkor adott is volt a dolog. Eredetileg ugye ez került volna ki hétfőn (tegnap) ma pedig a lemezzel a teszt bejegyzés... De szerintem kiteszem tegnapi időpontra időzítve a bejegyzést, és amit mára terveztem pedig kiteszem holnap (szerdán).





A zöld alap a Moyra Gel look kollekció lakkja a No. 962 Leona árnyalata, ezt még manikűrvadásznál láttam, a sellős manikűröm amit levadásztam, eredeti posztban ezt a lakkot használták. Akkor nagyon megtetszett és szerencsére azóta be is tudtam szerezni, én imádom. Nyomdázni pedig a Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam egy egy born pretty lemezzel, az ujjabbak közül a Flower Yarn - S002 lemezzel.

Lemez:



Ez lett volna az én manikűröm, remélem tetszett és persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.



2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép ez a Moyra lakk! (-: És a mani is jó lett, igazi sellős. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, szerintem is nagyon szép 🙂 Köszi szépen 🙂

      Törlés