2018. szeptember 10., hétfő

211. Kihívás | Kedvenc minta 3. Toll/Álomfogó

A következő téma a toll/álomfogó ki melyiket szereti jobban, én mondjuk mind a kettőt. Már épp szerkesztettem a képeket meg elkezdtem a bejegyzést mire kisütött úgy ahogy a nap... végül készítettem új képeket, valamivel azért jobb lett mint amit előtte csináltam. Egész nap esett az eső, nem volt a legjobb fényviszony, de ahhoz képest kihoztam a legjobbakat ami a képeket illeti, hogy jók legyenek.


Elég sok mindent használtam, 12 db lakkot, mindegyikből egy cseppet tettem a szilikon lapra majd nyomdával elmaszatoltam.Miután megszáradt felvettem a pacát, lekentem a körmöm transzferfólia ragasztóval amit most használtam először. Majd erre feltettem az összevágott darabokat és kentem rá csillámos holo fedőlakkot. Ezután jött rá a minta amit fedőlakkal zártam. Itt már kicsik a körmeim, de nekem így is tetszik.






Mint írtam sok mindent használtam, lefényképezni már nem tudtam, de összeírtam miket használtam. Mindegyik lakkból csak 1-1 cseppet tettem a szilikon lapra amit a nyomdázóval kentem szét.

Amit használtam:

 A paca készítéshez:

* OPI you're so vain-illa
* Superchick Laquer Rum-Billie
* ilemilé truth or dare
* Picture Poliah Winter
* essence the gel 103 midnight sky
* Loreal 330 fuchsia palace
* Zoya Payton
* Zoya Zuza
* Rimmel Salon Pro 457 cuppa earl grey
* Rimmel flip flop fashion 406 coral blush
* Rimmel flip flop fashion 312 be red-y
* RdeL Hollywood Fever 03 walking of fawn

Lemezek:

* Moyra stamping plate 38 - Aboriginal
* BM-S301

Nyomdalakk:

*Moyra stamping polish sp.07

Csillámos holo fedőlakk:

* essence effect nail polish 22 i ♥ magic

Transzferfólia ragasztó:

* Moyra transzferfólia ragasztó

Rendes fedőlak:

* Seche Vite dry fast top coat

És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Jó sok mindent használtál hozzá. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, de csak mert mindegyikből 1 cseppet használtam :)

      Törlés
  2. Hú, szeretem, amikor ilyen 'pacás' manikat csinálsz... Ennyi lakkból ilyen szépeket kihozni, műűűűvészet :O

    VálaszTörlés