2018. szeptember 5., szerda

209. TESZT | BPS BORN PRETTY - Flower Yarn - S002



Ezen a lemezen volt sellős/pikkelyes minta így mindenképpen kellett. Eddig egy olyan lemezem van amin ilyen minta van, és szerencsére nem is egyforma mert ezen kis picikék, a másikon meg nagyobbak.



Természetesen az első amit elkészítettem egy sellős manikűr volt, majd szintén ez a manikűr lesz a kedvenc minta kihívás sellős témánál, kivéve ha addig meggondolom magam...





1. Manikűr:





Nemrég vettem egy Moyra lakkot, a Gel look No. 962 Leona nevű árnyalatot, ezt még Petránál láttam mikor manikűrvadásznál tőle vadásztam manikűrt, és akkor megtetszett és azóta sikerült is beszereznem, így tudtam, hogy ezt fogom használni. Két rétegben már jól fed, szerintem nagyon szép színe van, ezt hordtam is pár napot amíg bírta. A moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam, itt van rajta fedőlakk is.

2.Manikűr:





A piros lakk a Rimmel flip flop fashion kiadásának a 312 be red-y árnyalata, két rétegben van a körmeimen, használtam gyorsan szárító fedőlakk, arra nyomdáztam a Moyra arany (SP.09) nyomdalakkjával, majd fedőlakkal zártam a lakkozást.

 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezmény is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.


2 megjegyzés:

  1. Szép minták vannak ezen a lemezen, szeretem a virágos mintákat.
    Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is, én is szetetem :)
      Köszi szépen :)

      Törlés