2018. szeptember 7., péntek

210. TESZT | BPS BORN PRETTY - Flower Yarn - S003

És elérkeztem az utolsó nyomdalemezhez is, most igyekeztem hogy hamar meglegyek a tesztekkel, ahogy megkaptam a lemezeket neki is álltam. Ez a lemez is nagyon tetszett mikor megláttam böngészés közben, hogy mit kérjek.




A lemez:




Gyengéim a csipke minták, így adott volt hogy kell ez a lemez. Végül három mintát használtam, első manikűrnél egyet, majd a második manikűrben kettőt, nem tudtam választani így ott két mintát is használtam.

1. Manikűr:






A moyra egy nude nyomdalakkját kentem fel, mert egy réteg is elég belőle az SP.18 árnyalatát, majd ezzel nyomdáztam szintén moyra fekete nyomdalakkjával az SP.06 árnyalattal, majd lekentem fedőlakkal. Eredetileg matt verzióra terveztem, de a matt fedőlakkom sajnos elkeni a nyomdát, így mindenképp kellett előtte fedőlakkoznom, és akkor gondoltam lefotózom úgy is.


Matt verzió:






A matt fedőlakk pedig a trend it up matt fedőlakkja.

2. Manikűr:






Itt valami natur/nude alapot szerettem volna, majd gondoltam dry brushal készítem el egy kis csillogással... hát ez sikerült, nem olyan lett mint amit fejben elképzeltem, de szerintem így is jó lett. Majd erre nyomdáztam a moyra fehér nyomdalakkjával az SP.07 árnyalatával, a mintát nincs fedőlakk csak minta előtt kentem rá fedőlakkot.

Én csak ajánlani tudom a lemezt, érdemes beszerezni ha megtetszett.



Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezmény is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Mind a kettő nagyon jó lett! (-: Az elsőnél talán a matt verzió jobban tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen szerintem nekem is az volt a kedvencem :)

      Törlés