2019. február 4., hétfő

255. Kihívás | Kedvenc szín 2. Rózsaszín

El is érkeztünk a második fordulóhoz, kivételesen időben elkészültem, legalább is az előző késésemhez képest. Most nem sikerült előre készülnöm, de még így is időben vagyok.



Egyébként mostanában nincs úgy se kedvem se időm lakkozni, gyerkőc átlagban 1 órát alszik délután mivel jön a foga, persze ma már több mint 2.5 órája alszik :D Persze ez majd este lesz rossz mert sokáig fent lesz :D Na mindegy nem ez a lényeg :)





Most is úgy készítettem a manikűröm, hogy hordom így rendes alaplakkot használtam. Az essence indian summer árnyalatát ami egyik nagy kedvencem két rétegben, illetve a trend it up  prisma tip 020 árnyalatú rózsaszín lakkját három rétegben. Fedőlakk is került rájuk majd jött a minta, az indian summerre a moyra arany hololakkjával nyomdáztam erre került az essence metal shock fedőlakkjából majd rendes fedőlakk. A trend it up lakkra feketével nyomdáztam ugyan azt a mintát majd fedőlakkal kentem le azt is.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- trend it up Prisma Tip 020
- essence the gel 24 indian summer
- Moyra Holographic No. 252
- essence Metal Shock sealing top coat
- BP-WN03/Throne
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-A05 Strip Revolution


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtéstek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

2 megjegyzés: