2019. február 11., hétfő

257. Kihívás | Kedvenc szín 3. Kék

El is érkeztünk a következő fordulóig, nekem pénteken kész lett a manikűröm ( csak a bal kezemen ) mivel sütött a nap olyan lakkot választottam, mire végeztem meg persze már nem sütött a nap :D Na de szombaton sikerült elcsípnem és készítettem napsütésben képeket.


Nem tudtam előre milyen kéket szeretnék, mivel sütött a nap azt tudtam valami holo lakkot, nézegettem a készletet, de a zoya dream meg a pp cosmos illetve hope lakkokat túl sötétnek találtam, nem volt hozzá kedvem valami világosat szerettem volna, így végül a franken lakkjaim között nézegettem és választottam ki egy lakkot.





A mintával kezdtem a lakkozást, nyomdáztam, majd vártam kicsit és kitöltöttem a fehér nyomdalakkal és azután kezdtem az egész lakkozást. Alaplakk, két réteg a kék lakkból majd arra jött az essence metal shock fedőlakkja, majd amire a minta került lekentem transzferfólia ragasztóval, nekem csak így sikerül szépre ha kitöltöm színnel vagy matricát készítek, és ezután kentem le fedőlakkal a lakkozást, még most is a körmömön van.

Amit használtam:



- Eveline sensitive 8in1
- Franken Polish by Akane
- essence metal shock sealing top coat
- BP-WN03/Throne
- BP-WN04/Pure
- Moyra transzferfólia ragasztó
eche Vite dry fast top coat
- BP-A05 Strip Revolution


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, nagyon tetszik a kék lakk! (-: Ma én is ezt az Essence fedőlakkot használtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Remélem neked is bevált :)

      Törlés