2019. február 25., hétfő

261. Kihívás | Kedvenc szín 5. Sárga/Narancs/Arany

El is érkeztünk a következő állomásra, itt három színárnyalatot adtam meg amire lehet alkotni, még lesz ilyen hogy több. A szokásos előre készülök nem jött össze mert lebetegedtem, majd mikor már úgy voltam hogy akkor valamit alkossak végül nem igen akart összeállni, hogy milyen is legyen így hagytam is. De végül sikerült olyat alkotnom ami tetszett is és hordtam is ( igaz csak a jobb kezemen :D)


Eredetileg aranyat szerettem volna, de végül más lett belőle. Egy narancs lakkot választottam amit alaplakk után három rétegben kentem fel, sajnos még úgy is kicsit átlátszó volt. Nem akartam mindre nyomdázni így kitaláltam, hogy a rum billie lakkot használom. Lehúztam az ecsetről az összes lakkot amit csak tudtam és az ecsetével vittem fel a lakkot ezzel egy kis pluszt adva a manikűrnek. Először nem akartam de végül kentem rá az essence metal shock fedőjéből, és a két középső körmömre nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam a lakkozást.






Amit használtam:




- Eveline sensitive 8in1 total action
- Eveline minimax quick dry & long lasting 056
- Superchick Lacquer Rum-Billie
- essence metal shock sealing top coat
- BP-WN01/In fire
- Seche Vite dry fast top coat
- BBB 08


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés: