2019. február 21., csütörtök

260. TESZT | BP-A06 Unicorn Vs Rainbow World

Az utolsó két tesztelni valóm két lemez, ebből most az egyiket szeretném megmutatni. Nagyon szeretem a Born Pretty lemezeit, mostanra abból van a legtöbb lemezem is, egyik kedvencem is lett, most is várok több lemezt, persze nem csak a márkán belül az oldalról, ezek nem tesztre fognak érkezni. Ha igény van rá szívesen összeszedem a lemezeim és azokat is megmutatom egy, adott esetbe ha sok akkor több bejegyzésbe.




Mivel imádom az unikornisokat és ez egy unikornis témájú lemez így persze kellett is. Ezen kívül van egy kis Moyra unikornisos lemezem is amit szintén nagyon szeretek.



Szerintem nagyon szuper kis minták vannak rajta, mivel akkor kaptam avon lakkokat is, három darabot így egybe vontak a kettőt. Majd annál a bejegyzésnél is láthatóak lesznek a manikűrök, három mintát használtam fel a lemezről, szerintem ennyi elég is hogy látni lehessen hogy teljesít egy lemez.

1. Manikűr:




Az Avon Nail Wear Pro+ Halo Nude árnyalata 3 rétegben van a körmeimen és erre került a minta szintén egy Avon lakkal a mark. Gel Shine Spilled Ink árnyalatával.

2. Manikűr:




Itt szintén az Avon lakk látható ugyan abból a kollekcióból a Halo Rose árnyalata, a minta színe pedig a BP-WN02/Time fly nyomdalakkal. 

3. Manikűr:




Itt szintén az Avon lakk ugyan az a kollekció és a Halo White árnyalata látható, erre a minta szín pedig szintén egy Born Pritty nyomdalakk a BP-WN04/Pure.

A lemezről pedig az adott mintákat használtam amiket be is jelöltem.








Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése