2019. február 14., csütörtök

258. December színei 2018 összefoglaló

Nemrég tettem ki a téli hangulat összefoglalóját és akkor jutott eszembe, hogy ennek a kihívásnak nem készítettem összefoglalót, így kicsit késve de hozom.


Nem ez volt az első, hogy csatlakoztam Bella december színei kihívásához, persze régebben sose írtam összefoglalót. Aki kíváncsi itt találja a 2015 ezüst piros fehér zöld arany csillogó illetve a 2017 ezüst piros kék fehér zöld az utolsó két témára nem készült manikűr az aranyra és csillogóra. 

Ezüst:



Piros:



Kék:




Fehér:



Zöld:



Arany:



Csillogó:



Én nagyon élveztem minden fordulót, remélem idén is lesz majd december színei kihívás. A bejegyzéseket a képre kattintva meg tudjátok nézni, nektek melyik volt a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése