2019. február 18., hétfő

259. Kihívás | Kedvenc szín 4. Lila

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, és most tartunk a kihívás felénél. A manikűröm már majdnem egy hete megvolt, de a képet csak ma szerkesztettem meg. Elsőre nem volt ötletem, mikor néztem milyen lakkot válasszak akkor akadt a kezembe megláttam és tudtam azt fogom használni. Egyik kedvenc lakkom, tudom sok kedvencem van.



Úgy lakkoztam hogy hordom is a manikűrt, így alaplakk felkenése után felkentem két réteget, majd két körmömre nyomdáztam, és csak azokra kentem az essence metal shock fedőjéből. Képek után persze használtam a többire is meg rendes fedőlakkot is, de a képen az még nincs.






Eredetileg csak a neve miatt kerestem rá mikor láttam hogy valaki eladja, charmed, bűbájos boszorkák nagy kedvencem volt így a neve miatt is nekem kötelező darab, de a színét is imádom. Így végül szerelemlakk lett, nem bántam meg hogy megvettem, kedvenc lila lakkom.

Amit használtam:





- Eveleine sensitive 8in1 total action
- ILNP Charmed
- BP-WN04/Pure
- essence metal shock sealing top coat
- BP-A05 Strip Revolution


Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése