2019. augusztus 1., csütörtök

297. TESZT | Avon Pro Colour in 60 seconds | Chop-chop Cream, Lightening Red, Twinke in Time

Ezek közül a lakkok közül nem volt egyszerű választani ugyanis a szokásos hat helyett nagyon sok szín közül lehetett válogatni, így nehezen de sikerült közülük három színt választanom.




Mind a három árnyalat krém lakk, én szeretem a krém lakkokat is, ezeknek is nagyon szép színe van. Mindegyik két rétegben van a körmeimen, illetve én nem vártam meg hogy tényleg annyi idő alatt megszáradnak-e vagy nem így használtam gyorsan szárító fedőlakkot. Az ecset a szokásos, szépen lehet velük a lakkot teríteni a körmön, egy rétegben is majdnem jó volt, de még nem volt az igazi így kellett a második réteg is.

Chop-chop Cream:





Nagyon szép halvány nude színe van, ebből is elég volt a két réteg. Én nagyon szeretem a nude árnyalatokat így mindig jöhet egy újabb árnyalat.



Nyomdalakknak egy born pretty lakkot használtam a 4# árnyalatot, mivel nem fedi le olyan nagyon a körmöket a minta így úgy éreztem nem sok az összes körmömre, így mindre került a mintából a szokásos két köröm helyett.

Lightening Red:






Ez egy gyönyörű piros árnyalat ami a kedvenc színem, így a pirossal is mint a nude árnyalattal úgy vagyok mindig jöhet egy újabb a készletembe. 



Nyomdalakknak egy Moyra Metal effect lakkot használtam a No.301 árnyalatát.


Twinkle in Time:




 Imádom az ilyen mentás zöldes árnyalatokat, így ez is nagyon tetszik, szerintem nagyon szép színe van.



Nyomdalakknak egy essence lakkot használtam a marble mania kollekció 03 silver twister árnyalatát.





A nyomdalemez mindegyik manikűrnél egy born pretty lemez az Artist - L003, a mintákat be is jelöltem amiket használtam.


Remélem tetszettek a manikűrök amiket készítettem. Nektek valamelyik lakk megvan? Van kedvenc avon lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése