2019. augusztus 12., hétfő

301. Kihívás | Körömlakk színek 1. Barack

El is érkeztünk a kihívás első témájához a barack színhez. Én kicsit előbb megvagyok, mert volt úgy időm is meg ötletem így gondoltam akkor megcsinálom most, mint később és lehet már nem lenne úgy időm rá vagy kedvem.



Itt már kicsik a körmeim, leteszteltem négy lemezt majd kicsire reszeltem, mert láttam hogy le fog törni. A teszt bejegyzéseknél még nagyok lesznek a körmeim mert azok előbb elkészültek.





Mikor gondolkodtam milyen lakkot kenjek jutott eszembe ez a lakk, szerintem pont beleillik hiszen a nevében is benne van. Eredetileg ezt a lemezt nem akartam használni de még is ezt sikerült, ez az egyik tesztelt lemez a négy közül és pont ez kerül majd ki utoljára , de már nem akartam módosítani a manikűrt.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Rimmel Rita Ora 408 Peachella
- Seche Vite dry fast top coat
- Nicole Diary - L08

 Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése