2019. augusztus 19., hétfő

303. Kihívás | Körömlakk színek 2. Teal

És itt is vagyunk a második fordulónál amit igazából még a barack után el is készítettem, volt úgy időm is meg kedvem is így akkor miért ne elkészítettem. Meg megszoktam hogy mindig előrébb vagyok a témákkal és nem kések velük inkább előre elkészítem őket amint tudom.






Nézegettem a lakkokat mit kéne majd végül a frankenjeim közt találtam megfelelőt, és egy olyan lemezt használtam amit eddig még nem, így legalább azt is kipróbáltam. 





Az alaplakk felkenése után egy rétegben kentem fel a franken lammom amire dupla nyomdáztam a mintát, először fehérrel majd egy sellős nyomdalakkal, amit azért is így oldottam meg mert kicsit gyenge a fedése a nyomdalakknak, fedőlakkot nem használtam. 


Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- BP-AC06/Ariel Mermaid
- Fantastic Trip ND-004

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése