2019. augusztus 26., hétfő

306. Kihívás | Körömlakk színek 3. Korall

El is érkeztünk a következő fordulóhoz ami nekem szintén előbb lett meg mint szokott mostanában amit nem bánok mert így biztos időre megvan a témára. Egyszer már nekiálltam de végül más manikűr lett belőle, ami nem volt baj mert volt még időm elkészíteni.



A lakk megvolt már egy ideje mi lesz, akkor kiválasztottam hogy fehér mintával végül a mintát nem éreztem az igazinak és más lett belőle, most meg a lakk ugye adott volt kerestem a megfelelő mintát amit szerencsére hamar megtaláltam, majd a minta színén gondolkodtam mit kéne majd végül maradt a fehér.





Eredetileg le akartam mosni majd a következő témára elkészíteni a manikűrt amit most nem tudtam volna megvsinálni, a másik ok meg hogy végül tetszett annyira hogy szívesen hordtam is volna... így megcsináltam a többi körmömre is. Itt nincs rajta fedőlakk, miután elkészítettem a másik kezemre is azután tettem csak fedőlakkot.

Alaplakk után jött két rétegben a lakk, nem használtam gyorsan szárító fedőlakkot, majd jöhetett a minta is rá. Nem egy túlbonyolított manikűr de nekem nagyon megtetszett.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- OPI Bright Lights - Big Color
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Pet'la Plate Summerics

Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése