2019. augusztus 21., szerda

304. TESZT | Born Pretty - Flower Yarn - L002

Ezen a lemezen is inkább csipkés minták találhatóak, nekem meg azok a kedvenc mintáim így egyértelmű volt hogy ez is kellett. Nagyon jó minták vannak a lemezen, nem is volt egyszerű itt se a minta választás de azért sikerült választanom három mintát kirpóbálni.




Erről a lemezről van szó, szerintem nagyon jó minták találhatóak a lemezen, aki szereti a csipke mintákat mint én annak kötelező darab a készletébe.

1. Manikűr:





Alapnak az Evelin sensitive 8in1 alaplakkját használtam, arra kentem egy réteget a Moyra rózsaszín nyomdalakkjával az SP.19 árnyalatával, nyomdalakknak pedig szintén egy moyra nyomdalakkot használtam az SP. 09 arany árnyalatát.

 2. Manikűr:





Elsőre nem tudtam eldönteni hogy alap nélkül nyomdázzak valamelyik nem teljes körmös minta közül vagy valami nude alapra... végül a nude alap mellett döntöttam. Itt is van alaplakk ami az Eveline Sensitive 8in1 arra került egy réteg a moyra nude nyomdalakkjából illetve  a born pretty fehér nyomdalakkjával a minta ami a 4# árnyalat.

3. Manikűr:







Ez lett a kedvenc manikűröm, pedig ezt döntöttem el a legnehezebben mi legyen. Alapnak az Eveline sensitive 8in1 alaplakkja van, arra kentem egy réteg avon lakkot a mark. gel shine kollekció dazzle pink árnyalatából. Erra kentem egy réteget egy franken csillámos fedőlakkból majd erre került arany nyomdalakkal egy born nyomdalakk a BP-WN01/In fire árnyalatával.
  

 A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemezt teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.





 
Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése