2019. augusztus 29., csütörtök

307. TESZT | Nicole Diary - L04

Ez az első nagy nicole diary lemezem, eddig sima illetve kis kerek lemezem van a márkától, de nem csalódtam a minőségében. Mivel nagy lemez ezért igaz három manikűrt készítettem, de több mintát is használtam egy manikűrön belül.




Ez a lemez az, nekem nagyon tetszettek a minták rajta, nem is tudtam eldönteni melyikeket is használjam de végül csak sikerült.

1. Manikűr:





Alaplakkot használtam ami az Eveline sensitive 8in1 és erre nyomdáztam fehérrel a born pretty stamping polish 4# nyomdalakkjával, fedőlakk nincs rajta. Ennél a manikűrnél három mintát is használtam.

2. Manikűr:




  
 Itt is használtam alaplakkot ami szintén az eveline sensitive 8in1 alplakkja volt, erre kenrem egy avon lakkot a true colour kollekció simply cinnamon árnyalatát a körmöm kb 3/4 részére amire nyomdáztam feketével a BP-WN03/Throne  nyomdalakkal a fekete csíkot, erre kentem matt fedőlakkot ami kicsit el is kente a kisujjamon a mintát, a matt fedőlakk pedig egy trend it up volt.

3. Manikűr:





 Itt is az eveline sensitive 8in1 alaplakkját használtam majd erre kentem az egyik franken lakkomból ami egy fekete holo lakk. Azért is választottam egy franken lakkot mert a többség frankenem egy réteges és viszonylag hamar szárad. Majd erre nyomdáztam a Moyra nyomdalakkjával az SP.09 arany árnyalatával több mintát is, négy mintát.

Remélem azért tetszettek az elkészült manikűrjeim, nekem az utolsó lett a kedvencem.


A lemezen bejelölt mintákat használtam a manikűröknél, mivel elég sok mintát használtam így jobban lehet látni, hogy ténylegesen jól működik a lemez.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



  

 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése