2019. augusztus 15., csütörtök

302. TESZT | Born Pretty - Flower Yarn - L001

A következő tesztcsomagomba négy nyomdalemezt kértem, ebben volt két born lemez illetve két nagy nicole diary lemez, kicsi sima normál méretű lemezem már van a márkától azok jól működnek, de ilyen nagy még nem. Most az egyik born nyomdalemezt szeretném megmutatni.





Ez a lemez lenne az, én imádom a csipke mintákat, egyik kedvenc mintafajtám, így ha látok valami újat akkor az kell, beszerzem amint tudom. Így ez a lemez egyértelmű hogy kellett, nagyon szuper minták vannak rajta, alig tudtam eldönteni melyik hármat válasszam.

1. Manikűr:






Legszívesebben mindet fehérrel nyomdáztam volna színes alap nélkül :D De hát azt csak nem lehet, meg ne legyen "egyforma" így végül nem lett mind a három manikűr alap nélküli fehér minta :D
Alapnak az Eveline Sensitive 8in1 alaplakkját használtam és erre jött a fehér minta egy born pretty nyomdalakkal a 4#, sajnos ennyi van ráírva se név se semmi más, fedőlakk nincs rajta.

2. Manikűr:






Ennél a manikűrnél voltam úgy hogy valami nude alap és fekete minta és ez a minta fogott meg, hogy jól fog kinézni. Evelin Sensitive 8in1 az alaplakk, arra jött egy avon lakk a pro colour in 60 seconds kollekció chop-chop cream árnyalata amire használtam gyorsan szárító fedőlakkot, erre a Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam az SP.08 árnyalattal.

3. Manikűr:





 
Harmadik manikűrt nehezen választottam, de végül úgy voltam, hogy nem teljes mintát választok végül ez lett az eredmény. Az Evelin Sensitive 8in1 alaplakkját használtam amire a Moyra nyomdalakkjával noymdáztam az SP.08 árnyalatával, a körmöm felső részét pedig egy avon lakkal kentem ki a pro colour in 60 seconds kollekció lightening red árnyalatával.

 A lemezt teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.

Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése