2019. augusztus 7., szerda

299. TESZT | Born Pretty - Artist - L003

El is érkeztem az utolsó lemez tesztjéhez is, ezt is összekötöttem egy avonos teszt bejegyzéssel így oda is és ide is lettek manikűrök, ott se csak a sima lakkozás. Előbb az avonos bejegyzés került ki így ott előbb láthatóak a manikűrök.





Ez a lemez nagyon megtetszett, így kértem is amit nem bántam meg, szuper minták vannak rajta.

1. Manikűr:





Az alapja egy avon lakk a chop-chop cream árnyalata, arra a minta pedig egy born pretty nyomdalakkal került a 4# árnyalatával. Fedőlakk csak a minta előtt került rá, utána már nem.

2. Manikűr:





Az alapja egy avon lakk a lightening red árnyalata amire a minta egy moyra lakkal került a metal effect kollekció no. 301 árnyalatával, fedőlakk itt is csak a minta előtt van, utána nem került rá.

3. Manikűr:





Az alapja egy avon lakk a twinkle in time árnyalata amire a minta egy essence lakkal került a marble mania kollekció 03 silver twister árnyalatával. Fedőlakk itt is csak a minta előtt került rá utána itt sem használtam a mintára fedőlakkot.

 A lemezről pedig az adott mintákat használtam amit be is jelöltem.



A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet, így bátran ajánlom azoknak akik szintén szeretnek nyomdázni.




 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése