2019. augusztus 5., hétfő

298. Kihívás | Nyárra hangolódva 10. Kedvenc nyári szín

El is érkeztünk az utolsó témához ami nem más mint a kedvenc nyári szín. Én ezt a lakkot már használtam a 3. Pálmafa témához, a kihívás nevére kattintva be is adja az adott fordulót. De mivel ez a kedvenc nyári lakkom nyári színem így őt választottam a témához.



Második üvegem a lakkból annyira kedvenc pedig csak egy sima drogériás körömlakk márka ez az essence egyik lakkja. Illetve nagyon szeretem az ehhez hasonló árnyalatokat, így persze van több ehhez hasonló árnyalatú lakkom is, gondoltam is rá ne ezt használjam de mivel ez a kedvenc még is úgy döntöttem hogy őt kenem fel.  Egyik kedvenc minta témám használtam a csipke mellett ami nem más mint az unikornis, pedig volt is téma az is nemrég de hát most valahogy azt tudtam ide elképzelni. 






A 7. Unikornis témánál volt használva, de nem ugyan azt a mintát használtam itt mint ott, ezt a mintát még eddig nem használtam. Mivel ezt a manikűrt hordom így fedőlakk is van rajta.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 24 indian summer
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra NO. 120 We Believe in Magic 

Remélem nektek is tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése