2018. december 16., vasárnap

239. Kihívás | December színei - Fehér

El is érkeztünk a következő témához ami a fehér. Nem sok ötletem volt, így lakknak is egy olyat választottam ami megvan régóta csak még nem kentem fel, mintát is mást terveztem mint ami lett végül. De azt kell mondanom hogy nagyon tetszik a lakk, azt hittem ilyen homok lakk szerű az állaga miatt de nem az. Ez tipikusan az most hogy valamit kiválasztottam és olyan lett ami nagyon tetszett.




Ezt is lehúzhatós alapra kentem, de ezt biztos elkészítem még mert nagyon megtetszett a végeredmény, nem is gondoltam hogy ennyire fog tetszeni, ez most ilyen nem volt ötletem de készítettem valamit. Két rétegben van a körmeimen a lakk, nem tudom hogy három rétegben fedett-e volna vagy négybe, de nekem most tetszett így. Majd fehérrel nyomdáztam rá és fedőlakkal zártam.






Azt tudtam, hogy valami fehéres alapot szeretnék ami nem teljesen rendes fehér inkább fehéres és valami fehér mintát. Végül ez lett és nagyon megtetszett a végeredmény.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid tape
- essence the little x-mas factory 02 let's take an elfie
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
- Celebration BPX-L008

Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne feljtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett valóban, jó ez az essence lakk, igazi karácsonyi havas! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Meg is szerettem, azóta használtam másik témánál is :)

      Törlés