2018. december 31., hétfő

246. Kihívás | Téli hangulat 5. Ajándék

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, illetve én vagyok gyors volt időm készülni így előre elkészítettem pár témát, így már csak három téma van vissza a kihívásból. Azt tudtam milyen mintát szeretnék milyen színnel, csak az alapszín volt kérdéses, végül hamar meglett mi legyen.




Itt is lehúzhatós alappal kezdtem, majd két rétegben egy essence lakkot kenten fel, már megvan egy éve biztos de most használtam másodszor, Bella december színei kihívásában a fehér témára is ezt választottam alapszínnek. Nagyon megtetszett ez a lakk. Majd erre nyomdáztam, nyomda minta előtt van fedőlakk utána már nem használtam.






Itt sajnos már pont nem sütött a nap, de miután leszedtem a lakkozást nem kellett sok és kisütött kicsit.... ilyen az én szerencsém. De szerencsére vakival is vállalhatók lettek a képek.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- essence the little x-mas factory 02. let's take an elfie
- Moyra Stamping Polish Sp.02
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 36 - Winter is Coming


Ez lett volna az én manikűröm, remélem azért tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése