2018. december 17., hétfő

240. Kihívás | Téli hangulat 3. Díszek

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, ami nem más mint a díszek. Kicsit bajba voltam, hogy milyen alapszínt kenjek... de végül egy olyan lakkot választottam ami már régóta megvan de még nem használtam. A díszekhez volt szerencsére több mintám is, így volt miből választanom.



Itt is lehúzhatós alapra készítettem el a manikűröm, mert utána még készültem további két témámra manikűrrel. Majd a választott színnel festettem ki két rétegben, nagyon szép rózsaszínes pirosas színe van a lakknak tele arany csillámokkal, így arany színt választottam nyomdaszínnek.






Fedőlakk csak minta előtt van, hogy a lakk gyorsabban megszáradjon. Utólag találtam egy másik lemezen kisebb mintát de már nem volt se időm se kedvem később újra elkészíteni, mert nem biztos hogy lett volna időm még egy manikűrt készíteni mire a téma lesz.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Anna Gorelova by Dance Legend 03
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Moyra Stamping Plate 09 - Celebration


Ez lett volna az én manikűröm a témára, remélem tetszett nektek is. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! (-: Egy kicsit hasonlóan gondolkodtunk. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, mindenképp valami ilyen mintát szerettem volna :)

      Törlés