2018. december 20., csütörtök

241. Manikűrvadász 40. Karácsonyi forduló

Már elég régóta részese vagyok a manikűrvadásznak, na de eddig a karácsonyi fordulóról mindig sikerült lecsúsznom... na de most nem. Sajnos eléggé megfogyatkoztak a blogolók száma így a részvevők is... de most az is készülhet akinek nincs blogja, instagramon is ki lehet tenni, ami azért is jó mert így többen lehetünk. Nagyon régóta nem voltunk ennyien, nekem is instagram fiókról kellett vadásznom, akitől én vadászok régóta követem instagramon, nagyon szép manikűröket készít. Nem is volt egyszerű olyat választanom ami karácsonyira fordítható anélkül, hogy teljesen más lenne a végeredmény.



Kimondott karácsonyi körmöt kettőt találtam, semmim nem volt meg egyik manikűrhöz se így azokról lemondtam, de végül találtam egyet, ahol egyet változtattam, a nyomdamintát.


Ez a trend it up lakk nekem is megvan így ennél a manikűrnél maradtam, a fekete színnél is, csak más mintával, hogy karácsonyi manikűr legyen.

Az én manikűröm






Ugyan az a lakk, rajtam három rétegben van, gondolom a fényviszony miatt látszik másabb árnyalatnak a két manikűrön. Én legalább is nem kentem alá zöld lakkot, hanem önmagában három rétegben van a körmömön. A lemez ebayről van, kb 3 éve rendelhettem, a nyomdázót ma vettem, a karácsonyi essence nyomdázó, nálam jól teljesített. Fedőlakkal zártam a lakkozást.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Deries Liquid Tape
- Trend it Up Primsa tip 030
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
- Seche Vite dry fast top coat
- X-J6


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne feejtéstek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! (-: Biztos, hogy a fény miatt másabb színű, de mindkettő nagyon szép. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Én is erre tudok gondolni, az ő képe természeted fénybe készült gondolom talány nyár környékén de mindenképp mikor jó fényviszony volt, enyém meg télen vakuval :)

      Törlés
  2. Dejó! Nagyon tetszik ((: A lemez cuki mintáival is szívesen látnék még manit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Majd igyekszem alkotni még a lemezzel :D

      Törlés