2018. december 24., hétfő

243. Kihívás | Téli hangulat 4. Karácsony

A következő témánk a karácsony, Bella kihívásánál a zöld témánál fenyőt nyomdáztam, de vigyáztam, hogy fenyő, ne karácsonyfa legyen. Így most karácsonyfát nyomdáztam a témára, igaz a holo zöld lakk ugyan az. Mert az jó nyomdázni is így amiatt választottam azt.




Szokás szerint lehúzhatós alappal kezdtem, majd 1-1 rétegben a két zöld lakkot. Nyomdázni csak a két középső körmömre nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam.






Itt pont kisütött kicsit a nap így tudtam jó képet készíteni vaku nélkül is ami mostanában ritka.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Avon mark. Gel Shine Olive it
- il était un vernis My Area of Expertise
- essence Metal Shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 36 - Winter is Coming

Ez volt az én manikűröm a témára, remélem nektek is tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése