2018. december 30., vasárnap

245. Kihívás | December színei - Csillogó

El is érkeztünk Bella december színei kihívásának utolsó állomására, ami nekem azért telt el gyorsan mert előre elkészítettem a manikűröket, muszáj volt, mert alapból csak így tudok készülni blogra, illetve ha időre kell egy manikűrről posztolni. Mivel most indítottam én is kihívást és sok egymás utáni napokra esett így kénytelen voltam előre dolgozni. Szerencsére a saját kihívásomra is sikerült kicsit előre dolgozzak, így nem fogok semmivel se késni.




Nemrég vettem egy szép csillámos lakkot, amit már régebben kinéztem, most akciós volt így megvettem. Elsőre csak úgy önmagába terveztem minta nélkül de találtam olyan mintát ami illene is hozzá. Mivel fehéres az alap így simán elmehetne a fehér témába is. 






Itt szintén lehúzhatós alappal kezdtem, majd egy essence lakkot kentem fel egy rétegbe. Mivel mattra szárad úgy vettem észre hamarabb is szárad. Majd erre kentem két rétegben a csillogó lakkból. Hogy gyorsítsak a száradáson használtam gyorsan szárító fedőlakkot is. Majd körbekentem a körmöm körül a bőrt és nyomdáztam, amit kellett még letakarítottam. Ezután már nem használtam fedőlakkot. 

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- essence winter wonderful! 01 The Frosted
- Sally Hansen xtreme wear 129. Disco Ball
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN04/Pure
- Moyra Stamping Plate 09 - Celebration



Ez lett volna az én manikűröm erre a témára, remélem azért nektek is tetszett. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése