2018. december 26., szerda

244. Kihívás | December színei - Arany

El is érkeztünk Bella kihívásának utolsó előtti témájához, végül sikerült új manikűrt készítenem mert az első valahogy még se tetszett. Ugyanazt  a lakkot használtam, ugyanazt a nyomdalakkot, csak más mintát és nem mindre csak két körmömre. Így már elégedett voltam a manikűrömmel.




Itt szintén lehúzható alapot kentem a körmeimre, majd két rétegbe kentem fel az ncla lakkot, a két középső körmömre feketével nyomdáztam és csak erre került az essence fedőlakkjából, többire nem tettem fedőlakkot.






A középső ujjamra persze jobban sikerült a minta na de sebaj már így hagytam :D

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- ncla Steppe
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
- essence Metal Shock Sealing top coat
- BP-01

Ez lett volna az én manikűröm erre a témára, remélem tetszik nektek. És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjét se.

2 megjegyzés: